nieuws

zondag 26 juni 2011

Verjaardags cupcakes


















Hoera, mijn eerste cupcake bestelling!
Een feest om te maken (en te krijgen), een genot voor het oog en nog lekker ook! 
20 stuks vrolijke verjaardags cupcakes.

 
Een kijkje in de keuken tijdens alle voorbereidingen. Voor het eerst met boter-glazuur gewerkt. Het was zo gemaakt (zeker met hulp van Maarten) mengen met een beetje kleurstof pasta en je maakt in een handomdraai een vrolijke toef op je cupcakejes!

Fijn om een hele middag aan een tafel vol zoetigheid twintig kleine taartjes te versieren. 
Ik voelde me als een kind in een snoepwinkel!
Aan het eind van de middag was ik toch wel trots en voldaan bij het zien van het eindresultaat.
 De complimenten die ik vervolgens gekregen heb waren hartverwarmend, iedereen bedankt! 
Ik heb al zin in de volgende bestelling!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten